perjantai 4. huhtikuuta 2014

Mä tartteen sen läpimurron !! ( + biisi )

Aika ajoin, meidän täytyy pysähtyy ja ettiä virheitä ittestämme, eikä toisistamme. On paljon helpompaa löytää muista virheitä, syyttä muita jokaisesta ongelmasta mitä on. Toisena ääripäänä on helppo syyttää itteään jokaisesta ongelmasta ja rypee itsesäälissä. On suoraan sanoen hullun rohkeaa, pysähtyä, ja todeta et mun omassa asenteessani on vikaa ja sen täytyy muuttua!

Me usein tehdään asioita vääristä motiiveista, useimmiten me tehdään seurakunnassa hommia vain siks et saatais näkyvyyttä, arvostusta ja hyväksyntää. Kuulun itsekki tähän kastiin, ja se ei tuota hedelmää, vaan ainoastaan uskossa paikallaan junnaamista. Päällisin puolin jengi saattoi katsoa minuun ja todeta et "onpa tossa kyllä nyt oikeen kunnon uskovainen. Hengen mies! Väkevä Herran lähettiläs. Itse Juudaan leijonanpentu!"
Mutta sisällä ei tapahdukka juurikaan muutosta, ja pian näätte ku tämmönen ihmine palaa loppuun ja "hylkää" uskonsa ja alkaa täyttää hedonismisii tarpeitaan muualla.

Meidän on katsottava itteemme ja tajuta mitä teemme, ja miksi teemme! Me ei voida saada täydellistä läpimurtoa Herralle ellei me nähdä meidän vääriä asenteita.

Itse olin Havajilla rukouskokouksessa, kun ylistyksen vetäjä kysyi et "Kuka haluaa läpimurron Herralle nii nostaa käden ylös". Nostin käden, ja sain henkilökohtaisen vastauksen, että minulla on taistelu vielä ennenkuin pääsen siihen läpimurtoon. Olin hyvin pettynyt, enkä voinut käsittää että mitä minun pitää vielä tehdä! Ajan myötä, olen alkanut tunnistamaan vääriä asenteitani, negatiivista ajattelu tapaani sekä ylimielisyyttäni ja alimielisyyttäni. Töitä on vielä edessä, ja läpimurtoa haen edelleenki Jumala suhteeseeni. Oon päässy valtavasti askelia tätä kohden ja se on huippua !


Hauskinta, et heti tona päivänä kun en saanut läpimurtoa, vaan vastauksen et minulla on taistelu vielä edessä,  Joakinn lähetti minulle biitin, ja pyys siihe räppäämään. Sain laitettu ajatukset samalla toho.

Läpimurto musalistoille tulee nyt kakkosena, ykkösenä tulee läpimurto Jumala suhteeseen. Kuuntele biisi:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti